Die When Spawn.

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Die When Spawn.

Postby Nd-G Blaze » Sun Dec 13, 2009 5:49 am

I just installed GG5 on my CSS server and when the round first starts someone always dies and gets a -1 how can i fix this issue. We are only running 3 Mods. (GunGame5, EventScripts & ES_Tools) other then this problem seems to be working great.
Nd-G Blaze

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Postby TempletonPeck » Sun Dec 13, 2009 5:49 pm

We got this Problem too. It just sometimes happens, but its enerving a bit.
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Postby pyro » Tue Dec 15, 2009 11:41 pm

Could you provide more infroamtion even if you could post a few of your server configs...

e.g.
mani_server.cfg
gg_defult_addons.cfg
gg_en_config.cfg
server.cfg

These may help us understand why everyone may be getting slayed.
pyro

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Re: Die When Spawn.

Postby TempletonPeck » Wed Dec 16, 2009 10:54 am

Here you are...


server.cfg

sv_lan 0 // 1=Lanserver 0=Internetserver
sv_region 3 // Region des Servers. 0=US Ostkueste, 1=US Westkueste, 2= Suedamerika, 3=Europa, 4=Asien, 5=Australien, 6=Mittlerer Osten, 7=Afrika und 255=Welt
hostname "~aimroyale.de~ | Turbo Gungame5 | HLStatsX Premium | FastDL |" // Name des Servers.
sv_password "" // Passwort fuer Spieler die auf den Server wollen. (""=Kein Passwort)
sv_consistency 0 // 1=Verbietet den zugang fuer Spieler mit Custommodels oder anderen Waffenskins, Sounds u.s.w. 0=Erlaubt das Verwenden von Custommodels und anderen Waffenskins

rcon_password "" // Passwort fuer den rcon zugriff. !! ACHTUNG !! Gib dein rcon Passwort NIE jemandem dem du nicht vertrauen kannst. Falls dich jemand voellig fremdes danach fragt, ignorier ihn einfach.
sv_rcon_maxfailures 5 // Maximal erlaubte falsche Rconpassworteingaben. (1=min 20=max)
sv_rcon_minfailures 10 // Minimal erlaubte falsche Rconpassworteingaben. (1=min 20=max)
sv_rcon_minfailuretime 30 // Zeit (in Minuten) in der die maximale Anzahl falscher Rconpassworteingaben erreicht werden muss um gebannt zu werden.



mp_buytime 0.5 // Einkaufszeit (in Minuten) Solange kann eingekauft werden. (Min.=0.25 / 15 Sekunden)
mp_startmoney 0 // Startgeld das bei Mapbeginn jedem Spieler zur Verfuegung steht.
mp_c4timer 15 // (Bombentimer) Zeit (in Sekunden) bis die Bombe hochgeht, nachdem sie gelegt wurde. (Min.=10 Max.=90)
mp_flashlight 1 // Taschenlampe der Spieler. (1=erlauben 0=verbieten)
mp_decals "100" // Anzahl Decals (Spraylogos, eischussloecher u.s.w.)

mp_playerid 0 // Schalted an/aus ob die Namen angezeigt werden wenn man mit dem Fadenkreuz ueber einer Person ist. (0=bei allen 1=nur bei Teammitgliedern 2=aus)
mp_footsteps 1 // Fusstritte der Spieler hoerbar (1=an 0=aus)
mp_falldamage 1 // Schaden wenn man irgendwo von zu hoch herunterfaellt. (1=an 0=aus)
mp_hostagepenalty 4 // Wie viele Geiseln getoeted werden koennen bevor der Spieler vom Server gekickt wird. (0=Unendlich)
decalfrequency 20 // Minimaler Zeitabstand (in Sekunden) zwischen dem Spruehen zweier Spraylogos. (20=Standart)

mp_timelimit 10 // Wie lange eine Map laeuft in Minuten. (0=Unendlich / Wenn 0 wird nach den winlimits oder den Maxrounds die Map weitergeschalted)
mp_winlimit 0 // Wieviele Punkte darf eine Seite. (T od. CT) maximal haben zum naechsten Mapchange. (0=Unendlich / Wenn 0 wird nach den Maxrounds oder dem Timelimit die Map weitergeschalted)
mp_maxrounds 0 // Wieviele Runden werden pro Map gespielt. (0=Unendlich / Wenn 0 wird nach dem Timelimit oder dem winlimit die Map weitergeschalted)
mp_roundtime 2 // Rundenzeit in Minuten. (1=min 9=Max)
mp_freezetime 0 // Die Zeit in der sich anfangs Runde keiner bewegen kann in Sekunden. (Sollte zum einkaufen genutzt werden ^^ ) (0=min 60=max)
mp_autoteambalance 1 // Automatischer Teamgroessenausgleich. (1=an 0=aus)
mp_limitteams 1 // Gibt an wieviele Spieler ein Team maximal mehr haben kann als das andere. (0=unendliche 30=max) Beispiel: bei mp_limitteams 5 kann das eine Team 5 spieler mehr haben beispielsweise 7 Vs 2

mp_friendlyfire 0 // Teambeschuss (1=an 0=aus)
mp_tkpunish 0 // Bei einem Teamkill muss der Teamkiller die folgende Runde als Zuschauer "absitzen" (1=an 0= aus)
mp_spawnprotectiontime 0 // Innerhalb dieser zeitspanne (in Sekunden) nach Rundenbeginn, wird jeder gekickt der einen teamkammeraden verwundet.
mp_autokick 1 // Kickt automatisch Spieler von denen der Server keine Antwort kriegt. (1=an 0=aus)
sv_timeout 30 // Zeitspanne (in Sekunden) in der keine Antwort des Clienten den Server erreicht, bis zum Kick.

mp_forcecamera 0 // Einstellung der Zuschauerkamera fuer Tote Spieler. (0=Allen zuschauen + Freier Flug / 1=Nur Team zuschauen (Egoperspektive) / 2=Kamera bleibt an der Todesposition stehen, einzig Drehen der Ansicht ist moeglich)
mp_fadetoblack 0 // Erzwingt einen schwarzen Bildschirm bei gestorbenen Spielern. (1=an 0=aus)
mp_allowspectators 1 // Zuschauermodus bei der Teamauswahl erlauben. (1=ja 0=nein)
sv_specaccelerate 5 // Beschleunigung der Zuschauerkamera im Freien Flug.
sv_specspeed 8 // Geschwindigkeit der Zuschauerkamera im Freien Flug.
sv_specnoclip 1 // Zuschauer im freien Flug koennen durch Waende und Objekte. (1=an 0=aus)

sv_voiceenable 1 // Erlaubt das Verwenden des Ingame Voices fuer Spieler. (1=an 0=aus)
sv_alltalk 1 // 1=Ingamevoice fuer Alle hoerbar. 0=Ingamevoice nur fuer das jeweilige Team hoerbar.
//sv_voicequality 5 // Qualitaet der Sprachuebertragung im Ingamevoice. (1=2400bps, 2=6000bps, 3=8000bps, 4=11200bps, 5=15200bps) (3=original)
//sv_voicecodec "voice_speex" // Verfuegbare Codecs fuer das Ingamevoice sind "vaudio_miles" und "voice_speex"

mp_chattime 15 // Zeit (in Sekunden) in der Spieler nach Mapende chatten und das Scoreboard begutachten koennen. (1=min 120=max)
mp_restartgame 0 // Falls nicht 0 wird das Spiel nach der angegebenen Zeit (in Sekunden) neugestartet.

//mp_forcerespawn 1
//mp_teamplay 0 // 1=CTvs.T 2=Deathmatch (Jeder kann jeden Abschiessen und kriegt dafuer Punkte.)
mp_dynamicpricing 0


Bad Words Kommandos
---------------------------------
sm_swear_replace_mode 1
sm_swear_name_check 0



sp_time 1.5
sp_notify 0

Bot Ping
---------------------------------
bp_minping 29
bp_maxping 41
bp_interval 8


//--=::[ Physik ]:=--
// !! ACHTUNG !! Zuviel rumexperimentieren mit den untenstehenden Befehlen kann deinen Server leicht zum Absturz bringen.

sv_gravity 800 // Veraendert die Schwerkraft. (800=Standart) !! ACHTUNG !! Gib nie sv_gravity 0 ein, da sonst der Server abschmiert.
phys_pushscale 1 // Veraendert die Staerke aller Physikalischen Aktionen wie das Wegfliegen div. Objekte und Leichen. (1=original)
phys_timescale 1 // Geschwindigkeit aller Physikalischan Aktionen wie das Wegfliegen div. Objekte und Leichen. (1=original)
phys_impactforcescale 1 // Einschlagskraft der Projektile.

sv_pushaway_clientside 0 // Spielerseitiges Wegstossen von Objekten. (0=aus 1=nur lokale Spieler 2=alle Spieler)
sv_pushaway_clientside_size 15 // Minimale Groesse der Objekte die zurueckgestossen werden sollen. (15=orig)
sv_pushaway_force 30000 // Bestimmt die Staerke, wie fest die Objekte vom Spieler weggestossen werden sollen. (30000=original)
sv_pushaway_max_force 1000 // Maximale Kraft die von einem Spieler auf Objekte wirkt. (1000=original)
sv_pushaway_min_player_speed 75 // Minimale Geschwindigkeit die ein Spieler haben muss dass Objekte von ihm weggestossen werden. (Erlaubt das Ducken hinter Objekten.) (75=original)

sv_turbophysics 0 // Damit werden die spieler nichtmehr von Objekten abgestossen und sie koennen nun auch auf Faessern und anderen Physikobjekten stehen bleiben. (1=an 0=aus)




//--=::[ Ausfuehren von zusaetzlichen Configs ]:=--
// exec *.cfg fuehrt Configs aus die sich im Ordner "...\cstrike\cfg\" deines Servers befinden.
// Nicht vorhandene configs werden einfach nicht ausgefuehrt. Es erscheint dann eine Fehlermeldung in der Serverconsole und das wars dann auch schon.
// Die Datei autoexec.cfg wir automatisch nach der server.cfg ausgefuehrt.

exec banned_user.cfg


//--=::[ Bitte folgende Befehle nur aendern falls dein Server laggt und/oder du auch weist was du tust ]::=--

sv_unlag 1 // Serverseitige Kompensation der Latenzzeiten (Pings) der Spieler die auf dem Server sind in Sekunden.
sv_maxunlag 0.5
sv_unlag_debug 0          // Debugging des Unlag Algorhytmus.
sv_unlag_fixstuck 0   // Verbieted das Versetzen eines Spielers, zur Lagkompensation, falls dies bedeuted, dass dieser feststeckt/an Objekten haengen bleiben wuerde.

sv_maxrate 25000 // Maximale fuer diesen Server freigegebene Bandbreite. (0=unendlich max=25000)
sv_minrate 5000 // Minimale Bandbreite die noetig ist um auf den Server zu kommen. (0=unendlich/egal)
sv_maxupdaterate 66 // Maximale Updaterate die der Server zulaesst. (Hoeher=Mehr CPU Leistung wird beansprucht)
sv_minupdaterate 20 // Minimale Updaterate die der Server zulaesst.
sv_maxcmdrate 66
sv_mincmdrate 20
sv_client_cmdrate_difference 46
sv_forcepreload 1
fps_max 800 // Limitiert die Framerate des Servers.

sv_allowupload 1 // Erlaubt Clienten das hochladen von Daten z.Bsp. Spraylogos. (1=an 0=aus)
sv_allowdownload 1 // Erlaubt Clienten das Downloaden von Daten (Sounds, Maps u.s.w.) vom Server. (1=an 0=aus)
sv_downloadurl "http://91.194.85.18/fastdownload" //Download von Maps, Sounds, u.s.w. von Webspace. (Falls dies aktiviert werden soll bitte die // am Anfang der Zeile wegmachen)

writeid // Schreibt eine Liste permanend gebannter Spieler-ID`s in die Datei "banned_user.cfg".
//writeip // Speichert die Banliste in die Datei "banned_ip.cfg".
log on // Loggt alle Aktionen auf dem Server in einem Logfile. (on=an off=aus)
sv_log_onefile
sv_logfile 1
sv_cheats 0 // Erlaubt das ausfuehren diverser als Cheat angesehener Befehle auf diesem Server. (1=an 0=aus)
sv_pausable 0 // Erlaubt den Clienten ihr eigenes Spiel und den ganzen Server zu pausieren. (1=an 0=aus)

sv_accelerate 5 // Beschleunigung der Spieler
sv_airaccelerate 10 // Beschleunigung in der Luft befindlicher Spieler.
sv_wateraccelerate 10 // Beschleunigung im Wasser befindlicher Spieler.
sv_waterfriction 1
sv_friction 4
sv_maxspeed 320 // Maximale Geschwindigkeit der Spieler auf dem Server (320=orig)
sv_stepsize 18 // Groesse/Entfernung der einzelnen Schritte zueinander.



//--=::[ Source TV ]:=--

//tv_enable 0 // Source TV. (1=an 0=aus)
//tv_port 27020 // Port deines SrcTV Clienten.
//tv_autorecord 0 // Nimmt automatisch ALLE Spiele als SrcTV demos auf.
//tv_debug 0 // SrcTV debug info.
//tv_delay 10 // SrcTV verzoegerung zum Livespiel in Sekunden.
//tv_dispatchmode 1 // ??? Dispatch clients to relay proxies: 0=never, 1=if appropriate, 2=always
//tv_maxclients 128 // Maximale Zuschaueranzahl auf deinem SrcTV Server.
//tv_maxrate 3500 // Maximale Bandbreite die fuer den SrcTV freigegeben werden. 0 = unlimitiert
//tv_name "Source TV" // Name deines SrcTV Servers
//tv_overrideroot 0 // Ueberschreibt die SrcTV master root Adresse.
//tv_password "" // SrcTV Passwort fuer alle Zuschauer ( "" = Aus)
//tv_relaypassword "" // SrcTV relaypassword fuer alle Zuschauer ( "" = Aus)
//tv_snapshotrate 20 // Schreibt alle "xx" Serverticks einen Schritt in die Demo. (Nur waehrend SrcTV Demoaufnahmen.)

// Und hier noch die rcon Befehle um Source TV zu steuern:
// tv_record "namederdemo" => nimmt eine SrcTV Demo auf. (Demos werden im Ordner "cstrike" deines Servers gespeichert)
// tv_stoprecord => Stoppt die aufnahme der SrcTV Demo. !! ACHTUNG !! Demos werden automatisch bei einem Mapchange gestoppt dann ist dieser Befehl nicht mehr noetig.)
// tv_stop => Stopt SrcTV / "Kickt" den SrcTV Clienten vom Server.
// TIPP: Beachte das der SourceTV Client Einen Slot deines Servers belegt, unabhaengig davon was du bei tv_maxclients eingegeben hast.
// Falls du also einen 16 Slot Server mit SourceTV haben willst, musst du ihn als 17 Slot starten da ein Slot von SourceTV belegt wird.

// BOT BEFEHLE
//--=::[ BOTS ]::=--

bot_quota 8 // Anzahl Bots die auf dem Server sind. (0=keine Bots)
bot_quota_mode fill // Ob die Bots bleiben, oder platz machen sobald ein Spieler joint. (fill=Für jeden Spieler verschwindet ein Bot. normal=keine Slotfreigabe)
bot_join_after_player 0 // Ob die Bots alleien Spielen oder erst joinen wenn jemand auf dem Server ist. (0=Bots sind immer auf dem Server 1=erst joinen bei Menschlichem spieler)
bot_difficulty 0 // Schwierigkeitgrad der Bots (0=einfach 1=normal 2=schwer 3=extrem)
bot_prefix " "  //welches die Bots vor ihrem Namen tragen.
bot_defer_to_human 0 // Bots erledigen Missionsziele (Geiseln holen, Bombe legen/entschärfen...) (1=an 0=aus)
bot_chatter off // Ob die Bots Radiocommands benutzen (on, off, radio, minimal, normal)
bot_auto_vacate // Gibt an wieviele Slots die Bots freilassen sollen.

bot_allow_grenades 1 // Erlaubt den Bots das benutzen der Granaten.
bot_allow_pistols 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Pistolen
bot_allow_rifles 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Gewehren.
bot_allow_rogues 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von ???
bot_allow_shotguns 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Schrotgewehren.
bot_allow_snipers 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Snipergewehren.
bot_allow_machine_guns 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Maschinengewehren.
bot_allow_sub_machine_guns 1 // Erlaubt den Bots das benutzen von Kleinen Maschinengewehren. (SMG`s)
//bot_allow_shield 1 // Erlaubt den Bots das benutzen des Schildes. (Das Schild gibt es momentan in CSS nochnicht. Der Befehl deuted aber darauf hin das es vllt. noch kommen wird.)

// Und hier noch die rcon Befehle um die Bots zu steuern:
// bot_about // Zeig Informationen über die Bots an.
// bot_add // Fügt einen Bot hinzu (Joint automatisch in das Team mit weniger Leuten.
// bot_add_t // Fügt den Terrors einen Bot hinzu.
// bot_add_ct // Fügt den Antiterrors einen Bot hinzu.
// bot_kill // Sofern nicht der Name mit angegeben wurde, killt es ALLE Bots auf dem Server.
// bot_kick // Sofern nicht der Name mit angegeben wurde, kickt es ALLE Bots vom Server.
 



gg_default_addons.cfg


//----------------------------------------------------------------------------
// gg_default_addons.cfg -- Default addon configuration.
//
// This file defines GunGame Addon settings. Any alteration of this file
// requires a server restart or a reload of GunGame.
//----------------------------------------------------------------------------

//=========================================================
// ERROR LOGGING
//=========================================================
// When enabled, this addon logs all GunGame-related errors to a log file
// located in:
//
//  * addons/eventscripts/gungame/logs/
//
// Note: If something in GunGame is not working and you are going to post a
//       bug, make sure you enable this addon then post the error log when
//       you are filing your bug report.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_error_logging 1

//=========================================================
// KNIFE PRO
//=========================================================
// When enabled, if you kill a player with a knife, you will level up,
// and the victim will level down.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_knife_pro 1

//=========================================================
// KNIFE PRO LEVEL LIMIT
//=========================================================
// Set this to limit level stealing to players close to your own level
//
// Example: If this is set to 3, you will not gain a level if you knife
//          someone more than 3 levels below you.
//
// Options: 0 = Disabled
//          <level> = Enabled

gg_knife_pro_limit 0

//=========================================================
// KNIFE ROOKIE
//=========================================================
// Similar to gg_knife_pro but not as strict:
//
// The attacker will level up even when the victim is on level 1.
// The attacker will level up even though the victim cannot leveldown.
// The victim will level down even though the attacker cannot levelup.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_knife_rookie 0

//=========================================================
// MULTI LEVEL
//=========================================================
// Set the below variable to the number of times a player has to level
// up prior to recieving the multi-level bonus.
//
// Note: Formally knows as Triple Level Bonus.
//
// Options: 0 = Disabled
//          # = The number of kills in a row the player must get in order
//              to recieve the multi-level bonus.

gg_multi_level 6

//=========================================================
// TURBO
//=========================================================
// This gives you your next weapon immediately when you levelup
//
// Note: Knife Elite automatically disables Turbo Mode.
// Note: Recommended for Deathmatch
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_turbo 1

//=========================================================
// NOBLOCK
//=========================================================
// Makes it possible to move through players.
//
// Note: Recommended for Surf servers
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_noblock 0

//=========================================================
// DEAD STRIP
//=========================================================
// Strip dead players weapons so that their weapons can't be picked up.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_dead_strip 1

//=========================================================
// KNIFE ELITE
//=========================================================
// After a player levels up, they only get a knife until the next round.
//
// Note: This will override Turbo mode!
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_knife_elite 0

//=========================================================
// EARN GRENADES
//=========================================================
// When a player reaches grenade level, they can earn extra grenades by
// killing enemies with another weapon.
//
// Note: Players can only carry one hegrenade at a time.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_earn_nade 1

//=========================================================
// UNLIMITED GRENADES
//=========================================================
// When a player reaches grenade level, they are given another grenade when
// their thrown grenade detonates.
//
// Note: This will automatically disable the "Earn grenades" addon.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_unl_grenade 0

//=========================================================
// GRENADE BONUS
//=========================================================
// If this is set, players on grenade level will receive this weapon along
// with the hegrenade.
//
// Note: Set this to zero to disable this function.
// Note: You can have multiple weapons by seperating them with commas.
//
// Example: gg_nade_bonus flashbang,glock,smokegrenade
// Example: gg_nade_bonus glock
//
// Options: 0 = Disabled
//         <weapon name> = Enabled

gg_nade_bonus deagle,flashbang,flashbang,smokegrenade

//=========================================================
// RELOAD
//=========================================================
// When a player makes a kill the ammo in their clip is replenished.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_reload 1

//=========================================================
// FRIENDLY FIRE
//=========================================================
// Automatically turn on friendly fire when a player reaches "x" levels
// below the last level (+1)
//
// Example: gg_friendlyfire 1
//          => The above will turn on friendly fire when a player reaches the
//             last level.
//
// Example: gg_friendlyfire 2
//          => The above will turn on friendly fire when a player reaches one
//             level before the last.
//
// Options: 0 = Disabled
//          <level> = Enabled

gg_friendlyfire 1

//=========================================================
// STATS DATABASE AND COMMANDS
//=========================================================
// This variable controls whether you want to keep track of winners on your
// server.  This also enables the stat commands (!leader, !top, !rank, etc).
//
// Note: This will save a file to the server and requires appropiate read /
//       write permissions.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_stats 0

//=========================================================
// STATS DATABASE PRUNE
//=========================================================
// This variable controls how many days of inactivity for a winner is
// tolerated until they are removed from the database.
//
// Options: 0 = Disabled (not recommended for large servers)
//          <days> = Enabled

gg_prune_database 30

//=========================================================
// STATS LOGGING
//=========================================================
// When enabled, this addon will log game events for stats tracking for
// HLstatsX and Psychostats, etc.
//
// Note: Other options available in "stats logging.txt".
// Note: This should be used with third-party stats programs.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_stats_logging 0

//=========================================================
// SPAWNPOINT MANAGER
//=========================================================
// When enabled it will load random spawnpoints if a spawnpoint file for the
// current map has been created.  This addon also adds commands and a menu
// to allow admins to manage spawnpoints on the current map.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_spawnpoints 0

//=========================================================
// DEATHMATCH
//=========================================================
// When enabled, this addon emulates a team-deathmatch mode, and players will
// respawn when they die.
//
// Note: This addon enables: Turbo Mode.
// Note: This addon disables: Knife Elite, Elimination.
// Note: This addon disables: map objectives, freezetime and roundtime.
// Note: This addon requires usage of the "gg_respawn_cmd" found in the
//       gg_en_config.cfg
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_deathmatch 1

//=========================================================
// DEATHMATCH RESPAWN DELAY
//=========================================================
// This is a delay after a player dies before they will respawn.
//
// Default value: 2

gg_dm_respawn_delay 1

//=========================================================
// SPAWN PROTECTION
//=========================================================
// Set this to the number of seconds to allow spawn protection, in which they
// will be immune to other players fire but cannot levelup if they kill a
// player.
//
// Options: 0 = Disabled
//          <seconds> = Enabled

gg_spawn_protect 0

//=========================================================
// SPAWN PROTECTION COLORS
//=========================================================
// Set player color while under spawn protection.
//
// Default values:
//  Red: 255
//  Green: 255
//  Blue: 255
//  Alpha: 150

gg_spawn_protect_red 255
gg_spawn_protect_green 255
gg_spawn_protect_blue 255
gg_spawn_protect_alpha 150

//=========================================================
// SPAWN PROTECTION "CANCEL-ON-FIRE"
//=========================================================
// If set to 1, when a player shoots when they are protected, the
// unprotection timer will stop and they will instantly become
// unprotected and able to level up.
//
// Note: Uses eventscripts_noisy, this may cause lag.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_spawn_protect_cancelonfire 0

//=========================================================
// ALLOW LEVELLING WHILST PROTECTED
//=========================================================
// When enabled, players can level up whilst spawn protected.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_spawn_protect_can_level_up 1

//=========================================================
// DISSOLVER
//=========================================================
// Removes ragdolls by dissolving them with various effects.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_dissolver 1

//=========================================================
// DISSOLVER EFFECT
//=========================================================
// This what type of effect that will happen upon the ragdoll.
//
// Options: 0 = No effect
//          1 = Energy
//          2 = Heavy electrical
//          3 = Light electrical
//          4 = Core Effect
//          5 = Random Effect
//
// Default value: 5

gg_dissolver_effect 0

//=========================================================
// ELIMINATION
//=========================================================
// Elimination is an alternative to an all out deathmatch. You respawn
// when your killer is killed.
//
// Note: This addon enables: Turbo Mode.
// Note: This addon disables: Knife Elite and Deathmatch.
// Note: This addon disables: map objectives.
// Note: This addon requires usage of the "gg_respawn_cmd" found in the gg_en_config.cfg
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_elimination 0

//=========================================================
// HANDICAP
//=========================================================
// Handicap helps newly connected players by adjusting their level.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Set player to the lowest level player other than themself.
//                  (Catch them up if they are behind.)
//          2 = Set player to median level.
//          3 = Set player to average level.

gg_handicap 3

//=========================================================
// HANDICAP UPDATE
//=========================================================
// Set this to the number of seconds between handicap checking for players
// who are below the handicap and increasing their level.
//
// Note: If disabled, players are only updated when they join the server.
// Note: It is recommended you do not update any faster than every 120 seconds.
//
// Options: 0 = Check on connect
//          120 = Check every 2 minutes

gg_handicap_update 0

//=========================================================
// MAP VOTING
//=========================================================
// A map vote will be triggered once a player reaches a preset level below
// the highest level.
//
// Once all human players have voted, the vote is stopped and the winning
// map is displayed to the players.
//
// Note: This vote does not require any other plugin except EventScripts.
// Note: More map vote options in gg_map_vote.cfg
//
// Example: If "gg_vote_trigger" is set to 3, once a player is 3 levels
//          below the highest level, the vote will trigger.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled (GunGame Map Voting)
//          2 = Third-party voting system (Uses gg_map_vote_command)

gg_map_vote 0

//=========================================================
// MAP VOTE COMMAND
//=========================================================
// If gg_map_vote is set to 2, this is the command that will be issued
// when the vote is triggered.
//
// Examples: Mani: gg_map_vote_command "ma_voterandom end 4"
//           BeetlesMod: gg_map_vote_command "admin_votemaps"
//           SourceMod: gg_map_vote_command "sm_mapvote"

gg_map_vote_command "ma_voterandom end 4"

//=========================================================
// WELCOME MESSAGE
//=========================================================
// Show a welcome message to everyone that connects.
//
// Note: More options available in the "welcome_msg" folder.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_welcome_msg 0

//=========================================================
// WELCOME MESSAGE TIMEOUT
//=========================================================
// How long until the welcome message dismisses itself.
//
// Default value: 5
//
// Options: 0 = Never dismiss
//          <seconds> = Stay up for <seconds>

gg_welcome_msg_timeout 5

//=========================================================
// CONVERTER
//=========================================================
// Allows you to upgrade your current winner database / spawnpoints from
// previous versions of GunGame (3/4) to GunGame 5 format.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_convert 0



gg_en_config.cfg

//----------------------------------------------------------------------------
// gg_en_config.cfg -- English Server Configuration
//
// This file controls GunGame settings.
//
// Note: Any alteration of this file requires a server restart or a reload of
//       GunGame.
//----------------------------------------------------------------------------

// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      WEAPON SETTINGS
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// WEAPON ORDER FILE
//=========================================================
// This variable controls what weapon order file will be used.
//
// Note: The file must be located under "cfg/gungame5/weapon_orders/".
//
// Note: Changing this variable in-game will result in a restart.
//
// Note: If gg_weapon_order_random = 1, this will be the starting weapon order.
//
// Default Value: default_weapon_order

gg_weapon_order_file default_weapon_order

//=========================================================
// RANDOM WEAPON ORDER FILE
//=========================================================
// This variable controls whether a random weapon order will be chosen at the
// of each map.
//
// Options: 0 = Off, use gg_weapon_order for a static weapon order.
//          1 = On, get a new weapon order each map change.
//
// Default Value: 0

gg_weapon_order_random 0

//=========================================================
// WEAPON ORDER
//=========================================================
// This variable controls which order type  in which the weapon order will be parsed.
//
// Options: #default = Order will go Top -> Bottom.
//          #reversed = Order will go Bottom -> Top.
//          #random = Order will be shuffled.
//
// Default Value: #default

gg_weapon_order_type #default

//=========================================================
// WEAPON REMOVAL
//=========================================================
// This variable controls which weapons are not removed from the map.
//
// Note: Only weapon_* entities are supported.

gg_map_strip_exceptions hegrenade,flashbang,smokegrenade

//=========================================================
// MULTIKILL OVERRIDE
//=========================================================
// This variable controls the amount of kills a player needs to level up.
//
// Note: Keep this variable set to 0 unless you want to override the values in
//       your weapon order file.
//
// Note: This will not override hegrenade and knife, these are always 1.

gg_multikill_override 2


// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      PUNISHMENTS SETTINGS
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// AFK ROUNDS
//=========================================================
// This variable controls the number of rounds a player has to be AFK before
// action is taken.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_afk_rounds 2

//=========================================================
// AFK PUNISHMENT
//=========================================================
// This variable controls what punishment is taken upon players who are AFK
// longer than "gg_afk_rounds".
//
// Options: 1 = Kick the player
//          2 = Move the player to spectator

gg_afk_action 2

//=========================================================
// SUICIDE PUNISHMENT
//=========================================================
// This variable controls the number of levels a player will lose if they
// commit suicide.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_suicide_punish 0

//=========================================================
// TEAM KILL PUNISHMENT
//=========================================================
// This variable controls the number of levels a player will lose if they
// kill a team-mate.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_tk_punish 0

//=========================================================
// RECONNECT PUNISHMENT
//=========================================================
// This variable controls the number of levels a player will lose if they
// disconnect, then reconnect in the same round.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_retry_punish 0


// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      MAP SETTINGS
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// MAP OBJECTIVES
//=========================================================
// This variable controls which objectives will be disabled.
//
// Options: 0 = All objectives disabled.
//          1 = Bomb objective disabled.
//          2 = Hostage objectives disabled.
//          3 = No objectives disabled.

gg_map_obj 0

//=========================================================
// MULTI ROUNDS ENABLED
//=========================================================
// This variable controls the number of rounds that need to be played before
// a map change.
//
// Note: Only set this variable if you want more than one round per map change.
//
// Note: The map vote will only trigger on the final round.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_multi_round 0

//=========================================================
// MULTI ROUNDS INTERMISSION
//=========================================================
// This variable controls the amount of time the intermission lasts between
// rounds.
//
// Note: This will start an intermission timer similar to the warmup timer
//       between rounds.

gg_round_intermission 0

//=========================================================
// WARMUP ROUND TIME
//=========================================================
// This variable controls how long the warmup round will last.
//
// Note: Players cannot level up during the warmup round.
//
// Options: 0 = Disabled

gg_warmup_timer 0

//=========================================================
// WARMUP WEAPON
//=========================================================
// This variable controls what weapon players will have during the warmup
// round.
//
// Options: 0 = First level weapon

gg_warmup_weapon knife

//=========================================================
// WARMUP ROUND DEATHMATCH MODE
//=========================================================
// This variable controls if the warmup round will allow deathmatch-
// style play during the warmup round.
//
// Options: 0 = Disabled (default)
//          1 = Enabled
//
// Note: DO NOT ENABLE this if gg_deathmatch is enabled by default! This
//       cause gg_deathmatch to unload at the end of the warmup round.
//
// Note: Requires the usage of "gg_respawn_cmd" (found below).
//
// Note: Please check the gg_default_addons.cfg for information regarding
//       information on what is required to be enabled and disabled when
//       running gg_deathmatch.

gg_warmup_deathmatch 0

//=========================================================
// WARMUP ROUND ELIMINATION MODE
//=========================================================
// This variable controls if the warmup round will allow elimination-
// style play during the warmup round.
//
// Options: 0 = Disabled (default)
//          1 = Enabled
//
// Note: DO NOT ENABLE this if gg_elimination is enabled by default! This
//       cause gg_elimination to unload at the end of the warmup round.
// Note: Requires the usage of "gg_respawn_cmd" (found below)
// Note: Please check the gg_default_addons.cfg for information regarding
//       information on what is required to be enabled and disabled when
//       running gg_elimination.

gg_warmup_elimination 0

//=========================================================
// GAME END ALLTALK
//=========================================================
// If sv_alltalk is disabled, this variable will turn sv_alltalk on
// when a player wins the game (during chat time).
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled (Turn on sv_alltalk if it is off)

gg_win_alltalk 1

//=========================================================
// DYNAMIC END OF MAP CHAT TIME
//=========================================================
// This variable controls the source of the end of map chat time for custom
// end of map music.
//
// Options: 0 = Use the server's mp_chattime variable
//          1 = Use the length of the individual audio file

gg_dynamic_chattime 1



// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      PLAYER SETTINGS
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// DEFUSERS
//=========================================================
// This variable controls whether Counter-Terrorist players are given defusal
// kits in bomb maps.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_player_defuser 0

//=========================================================
// ARMOR
//=========================================================
// This variable controls the type of armor players are given.
//
// Options: 0 = No armor
//          1 = Kevlar only
//          2 = Assaultsuit (Kevlar + Helmet)

gg_player_armor 2


// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      SOUND SETTINGS
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// SOUND PACK
//=========================================================
// This variable controls which soundpack will be used.
//
// Note:
//
// Default Value: default

gg_soundpack default

//=========================================================
// LEADER WEAPON WARNING
//=========================================================
// This variable controls whether or not a sound will be played at the start
// of a round announcing that a player is on either the "hegrenade" or "knife"
// level.
//
// Options: 0 = Disabled
//          1 = Enabled

gg_leaderweapon_warning 1

// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//      MISCELLANIA
// +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//=========================================================
// RESPAWN COMMAND
//=========================================================
// This is the command that is used to respawn the player, if you don't
// know what this variable does, you won't need to change it.
//
// Default value: est_spawn
//
// Example (using GunGame_Utils): gg_respawn_cmd gg_spawn

gg_respawn_cmd gg_spawn

//=========================================================
// SAY PREFIX
//=========================================================
// This variable controls what prefix will be used before say commands.
//
// Example: !gg would make setlevel be !ggsetlevel
//          ?   would make setlevel be ?setlevel
//
// Default Value: !

gg_say_prefix "!"
 



MetaMod:Source v1.7.1V
EventScripts v2.0.0.248
SourceMod v1.2.4
Gungame Utils

01 "Basic Votes" (1.2.4) by AlliedModders LLC
02 "Web Shortcuts" (1.0.1) by James "sslice" Gray
03 "Players Votes" (1.4.1) by The Resident, pZv!
04 "Anticamp Source" (1.0.8.8) by Blade
05 "Swear Replacement" (1.4) by Hell Phoenix
06 "Advertisements" (0.5.5) by Tsunami
07 "Quake Sounds" (1.8) by dalto
08 "NoBlock" (1.1.1) by Otstrel.ru Team
09 "Client Preferences" (1.2.4) by AlliedModders LLC
10 "gameME Plugin" (3.0) by TTS Oetzel & Goerz GmbH
11 "Bot Ping" (1.0.1) by Knagg0
12 "Maplister" (1.4) by theY4Kman
13 "Basic Comm Control" (1.2.4) by AlliedModders LLC
14 "TeamSwitch" (1.3) by MistaGee
15 "KnifeSyphon" (1.7) by bl4nk
16 "Very Basic High Ping Kicker" (1.1.1) by msleeper (modified by muukis)
17 "Fun Commands" (1.2.4) by AlliedModders LLC
18 "Spray Tracer" (5.8) by Nican132, CptMoore, Lebson506th
19 "Admin Menu" (1.2.4) by AlliedModders LLC
20 "Anti-Flood" (1.2.4) by AlliedModders LLC
21 "Anti-Reconnect" (1.1.2) by exvel
22 "Sound Commands" (1.2.4) by AlliedModders LLC
23 "Spawn Protection" (1.5) by Fredd
24 "Admin Help" (1.2.4) by AlliedModders LLC
25 "Basic Info Triggers" (1.2.4) by AlliedModders LLC
26 "Player Commands" (1.2.4) by AlliedModders LLC
27 "HLSW Nextmap & Timeleft" (1.0) by Tsunami
28 "Admin Sounds" (1.0.1) by dalto
29 "Warmup Round" (1.1.8) by XARiUS
30 "Source Cronjobs" (1.0.0) by Daniel 'Keyschpert' Kuespert
31 "Fun Votes" (1.2.4) by AlliedModders LLC
32 "SourceMod Radio" (1.0.0.12) by dubbeh
33 "Reserved Slots" (1.2.4) by AlliedModders LLC
34 "Show Damage" (1.0.5) by exvel
35 "Basic Chat" (1.2.4) by AlliedModders LLC
36 "Teamspeak join command" (1.2) by Berni
37 "Nextmap" (1.2.4) by AlliedModders LLC
38 "Basic Commands" (1.2.4) by AlliedModders LLC
39 "SourceBans" (1.4.5) by InterWave Studios Development Team
40 "map-decals.smx" (1.1) by Berni, Stingbyte

Some Plugins like NoBlock or SpawnProtection i use due to regular error logs in gungame. Since i replaced these normal Gungame Functions by separate Plugins,
we got no more error messages in the gungame error log.
---------------- aimroyale.de - Community for CSS, Gungame5 and Left 4 Dead ----------------
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